loadingimg

Wczytuję dane...
Dostawa 48h

Mazowieckie

Dostawa i płatności

DOSTAWA:

Nasze przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. Ponieważ wiele z proponowanych przez nas przedmiotów ma nietypowe rozmiary i często są to przesyłki wyjątkowo delikatne (np. Canvas i Glo-Canvas, lampy) współpracujemy z kilkoma firmami kurierskimi i dobieramy usługę kurierską w zależności od rodzaju i rozmiaru przesyłki.


Cennik przesyłek firmą kurierską na terenie Polski:

  • Przesyłka standardowa do 30kg (nie obejmuje dużych paczek i przesyłek niestandardowych w wadze do 30kg, np. Canvas, których najdłuższy bok wynosi powyżej 120cm lub więcej) - 10 zł 
  • Dopłata za płatność przy odbiorze - 4 zł
  • W przypadku transportu na obszarze województwa mazowieckiego koszt przesyłki mebli oraz paczek o niestandardowych wymiarach wraz z wniesiemiem pokrywa sklep, z zastrzeżeniem, że w przypadku produktów firmy Duffy London darmowa dostawa na terenie województwa mazowieckiego dotyczy podświetlanych i niepodświetlanych płócien oraz stołów (z wyłączeniem mebla Swing). W przypadku pozostałych mebli tej firmy koszt transportu jest ustalany indywidualnie.
  • W przypadku przesyłek o wadze powyżej 30kg, dużych paczek, paczek o niestandardowych wymiarach (np Canvas o najdłuższym boku powyżej 120cm, krzesła, meble) poza obszar województwa mazowieckiego, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie z Klientem, przed wysłaniem przez sklep potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji. Koszt dostawy nie wynosi więcej niż 500 zł. W tym przypadku Klient jest zobowiązany do potwierdzenia ustalonego kosztu i sposobu dostawy drogą mailową (lub przelania kwoty zamówienia wraz z ustalonymi kosztami dostawy) przed wysłaniem przez sklep potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji.


W przypadku przesyłek poza granice Polski koszt dostawy jest ustalany indywidualnie z Klientem, przed wysłaniem przez sklep potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji. W tym przypadku Klient jest zobowiązany do potwierdzenia ustalonego kosztu i sposobu dostawy drogą mailową (lub przelania kwoty zamówienia wraz z ustalonymi kosztami dostawy) przed wysłaniem przez sklep potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji.


Jeśli pojawią się wątpliwości dotyczące kosztu dostawy prosimy o kontakt z obsługą sklepu (info@zonazielona.pl) przed dokonaniem płatności.


PŁATNOŚCI:


W naszym sklepie można dokonać płatności wybierając jedną z czterech metod:

1. tradycyjna wpłata na konto Sklepu:
    Brand Light Anna Czajkowska ul. Sotta K. Sokoła 3/5A 02-790 Warszawa
    nr rachunku bankowego: ING Bank Śłąski S. A.  61 1050 1025 1000 0092 1311 9713

3. za pobraniem 

4. płatność kartą kredytową i e-przelewem.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

Jeżeli wybierają Państwo przelew na konto, na wpłatę czekamy do 5 dni roboczych. Jeżeli w tym czasie przelew nie zostanie zaksięgowany na koncie spółki zonazielona s.c. zamówienie zostanie anulowane. Ponieważ wiele oferowanych przez nas produktów jest wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta, do momentu zaksięgowania wpłaty na konto nie zostanie złożone zamówienie u producenta. Jeżeli w przypadku niektórych zamówień, jak na przykład duże meble, płatność zostaje rozłożona na dwie raty, pierwsza rata jest księgowana tytułem zaliczki.